Nog eentje dan !!

7 juni 2023 - Spijkenisse, Nederland

🇺🇸Op de vlucht naar Houston werd een dokter omgeroepen. Ik moet dan altijd echt m’n nieuwsgierigheid bedwingen. Wat is er aan de hand ?! ( natuurlijk ben ik erachter gekomen want de betreffende dokter zat voor me. Niemand dood. Slechts iemand met ademhalingsproblemen, maar het ging wel weer. )

🇺🇸Op de “Parade route” van Mardi Grass bangen allemaal kralen kettingen in de bomen, vind ik zoooo gezellig staan 🧬 ( ik zie mezelf die er is ook wel  ingooien vanaf zo’n praalwagen)

🇺🇸Nikki vs Cajun Food 0-1 Ik kan in geuren en kleuren uitleggen wie wat waar maar ik hou het hierbij 🌶️🔥😋⛔️🚽🧻💩

🇺🇸Onze conciërge uit New Orleans, Eddie Conrad, staat op youtube. Ben je nou een beetje down zoek dan deze vrolijke snuiter op voor goodvibes

🇺🇸Looove de ijsmachines, incluis de emmertjes. Flesje wijn halen bij de supa en proosten maar !

🇺🇸De stewardessen naar Hawaii waren mn lievelings, ze hadden allemaal al gezel bloemetjes in hun haar 🌸

🇺🇸Meerdere bruiloften gezien, maar wij waren de leukste !!

🇺🇸Het regent elke dag in Hawaii. 3 minuten max. En het voelt alsof je onder een sproeier staat in een grasveld.

🇺🇸Je maakt wat mee als frequent flyer 🤪, op de vlucht van HNL upgrade naar economy plus gehad. ( ik was natuurlijk eerst beledigd dat ze weer onze stoelen hadden aangepast, dat gebeurd namelijk constant, maar toen ik eenmaal zag waarheen .. 👍🏻 )

🇺🇸Op de reisdagen aten we kant en klare sandwiches van de benzinepomp. Als ik toch ièts goor lekker vind dan is dat het wel #guiltypleasure

🇺🇸Ben ik uit de shuttle gevallen ( met uitstappen ) ZEKER WETEN

🇺🇸Wees geen “vergistourist” en plan, als je USA bent een reisdag in op 29-5 én zorg dat je wijn in huis hebt !

🇺🇸We vinden het irritant als we Nederlandse touristen tegen komen. En ja dat zijn we zelf ook maar wij zijn ✨anders✨

🇺🇸Amerikanen slepen de hele dag literflessen ( tanks ? jerrycans ?)  water met zich mee en je kunt dat op heel veel plekken bijvullen. En dat resulteert weer in heel veel openbare wc’s. Schoon, water en zeep en plenty wc papier 👏🏻

🇺🇸Het is natuurlijk Pridemonth 🌈 en dat werd in San Francisco uitvoerig gevierd ( en terecht ) Overal hingen regenboogvlaggen 🏳️‍🌈 Wat we vooral grappig vonden was dat het hokje van de nacht concierge ook helemaal versierd was en hij daar niet perse happy mee was gezien z’n look & feel 🤣

🏁Eindstand #wildlifescore 🦝🐊🐢🦎🐿️🦌🦭

Hierbij de aller ALLER laatste #FACTS

🌎 7 staten

✈️ 6 vliegtuigen ( 2x vertraging, 1x door een technisch mankement 😳) ,

🏆 1x een upgrade,

⏰ 4 tijdzones ( Hallo jetlag ben jij het ?)

🏨 8 hotels &&

🚙 2000 miles getourd met de auto

1. Marlies:
    Fantastisch!!! 😍
  2. Karin:
    Was dus een Supercalifragilisticexpialidocious vakantie 😁
  3. Petra:
    7 juni 2023
    Dankjewel voor de mooie verhalen! Het was heerlijk om een beetje te kunnen meeliften op jullie avonturen 🤩❤️

En schrijf eens een boek ofzo #schrijftalent
  4. Toos:
    8 juni 2023
    Wat een leuke “uitsmijter”! Genoten van je verhalen 🤗
  5. Bert immers:
    8 juni 2023
    Top, ik ga de verhalen missen! Welkom thuis!