Another day in Paradise

26 mei 2023 - Hawaï, Hawaï, Verenigde Staten

Na de ceremonie en champi zijn we vertrokken naar Pearl Harbour. Hier hebben we over het terrein gewandeld, de onderzeeër bekeken en eff onze geheugens weer opgefrist. Want hoe zat dat nou ook alweer ? We konden met een bootje nog naar het schip ( the Arizona ) gaan wat voor de kust gezonken is maar ik vond het eigenlijk wel prima zo 🤚🏻

We zijn weer, hehe 😋💕🚌,  op zoek gegaan naar foodtruckjes en mennn deze komen in de top 3 hoor !! Overheerlijke summerrolls en een mega grote ananas met blauwe bessen smoothie !! JUMM !! 🍍

Daarna weer even lekker chillen en nagenieten van deze dag bij het zwembad. Zooo niet Mark en Nik maar onze daagjes op Hawaii brengen we savonds in -en rond ons hotel door. Normaliter gaan we juist op pad naar leuke hotspots en nieuwe plekjes, maar we doen overdag zoveel nieuwe indrukken op dat het wel goed is zo 🤯

Daarnaast hebben we een WAANZINNIG hotel, een hotelrestaurant met oceanview en elke avond een andere live muzikant.
( het yukelele meisje van de 1e avond is favoriet 🪕)

Nu we een beetje ingeburgerd zijn moeten we erg lachen om alle mensen die, net als ik de eerste keer, een beetje gek staan te kijken van de glazen die je meekrijgt bij je cocktail. We delen savonds wat voorgerechtjes van de kaart, echt zo heerlijk allemaal ! Kokos garnalen, zalm taco’s, risotto balletjes en onze favo: gyoza’s. Genieten dit !!  🍤🌮🥟

Ons hotel is nog meer GEWELDIG omdat we elke dag 3 beach items kunnen lenen. Denk aan strandstoeltjes, zonneverzorging, parasol ( #lifesaver) en sups ! Ik had zooo graag willen suppen, maar ik was een beetje verbrand tijdens de bruiloft dat ik eff een dagje in de schaduw ☂️ wilde blijven. En ik had een beetje cold feet hoor eerlijk is eerlijk tussen al die pro’s 😂  Maar nòg een goede reden om terug te komen 🏄🏼‍♀️

Onze laatste dag ! We besluiten op het strand te ontbijten en blijven hier lekker de hele dag chillen en picknicken 🥯

Wat echt opvalt hoe spontaan en open de Amerikanen zijn, maken constant contat en praatjes, zo gezellig 🤗

Een stel vroeg of hun spullen bij ons mochten liggen zodat zij het water in konden, geen probleem natuurlijk ! Meteen een kletspraatje en -uiteraard- een foto shoot van ze gemaakt met hun sups. We horen haar gieren van het lachen omdat hij van zn sup afviel 💦 “Did you get that on camera?! ” We zijn meteen vrienden hoor 😃 ( het antwoord is trouwens nee, ik zat alweer lekker in mn boek 📕)

Dat het hier mooi zou zijn hadden we wel verwacht. Maar dat we ons zò lekker zouden voelen hier ❤️Hawaii heeft me echt verrast 🤩 En zei ik nou mooi ? Ik bedoel natuurlijk een PARADIJS 🏝️

We komen zeeeeker terug !! Niet alleen om te suppen, maar ook om de andere eilanden te bezoeken en om te hiken door de bergen.

Aloooo-ha 🌸

1. Monique De regt:
    26 mei 2023
    😍😍
  2. Danielle:
    26 mei 2023
    Oooow leuk Maat!! 😍 Wat een top verhaal weer! Ik geniet lekker met jullie mee zo! 😘
  3. Claire Chan:
    Wowww
  4. Pluk:
    27 mei 2023
    Echt heerlijk om te lezen 🤩 genieten maat ik
  5. Bert immers:
    27 mei 2023
    wat kan je nog meer wensen dan je zo thuis en op je gemakt te voelen op Hawai. Nog even genieten samen!