Trouwen in het paradijs

Something old,

Something new,

Something borrowed,

Something blue 💙

Afgelopen maanden een van de meest gestelde vragen, “Nik wat doe je deze keer met je jurk?” Ik HOU van mijn jurk, echter voor op het strand is die écht to much, en nog korter is geen optie. ( we willen deze traditie namelijk ook nog voortzetten dus de jurk moet nog vaker acte de presence geven )

Ik heb nog een stuk sleep over en wil daar “iets” mee. Nadat alle kledingmakers uit Spijk denken dat ik gek ben geworden, “Koop maar bloemenkrands op Ali, is 5€ “

Komt een vriendin van Toos met dé gouden tip ! Ze is een hoedenmaakster tegen gekomen op de kunstroute en ze woont nog in de Maaswijk ook ! ( is vlak bij mn ouders)

Na een aantal doorpassessies is mijn idee via de handen van Niki ( what’s in a name ?!) werkelijkheid geworden. Zooo ontzettend blij !!

Van binnenstof van mijn sleep is een diadeem gemaakt en van de tule de bloemetjes. Zo is mn jurk er toch een beetje bij, #somethingold, en heb ik een custommade bloemenkrans 🌸

Onderweg naar dé locatie kwam Bruno Mars op de radio, “I think i wanna marry you” Is dat leuk of leuk ?!

Bruno Mars komt hier overigens vandaan dus je hoort hem best vaak maar toch, lekker meezingen uit volle borst hoor de sfeer zat er meteen lekker in 🎤

Eenmaal aangekomen zijn we meteen het strand opgelopen voor wat foto’s. Een toevallige voorbijganger nam deze taak zeer serieus, Het perfecte plaatje was er niets bij 😅 De locatie is een DROOM ! Het zand, de zee, de lucht, de bergen: alles is zo mooi. We konden van te voren uit een paar locaties kiezen en ben zooo blij dat we voor Sandy Beach gegaan zijn ❤️

Toen was het tijd voor de ceremonie. Van te voren wel bedacht dat het speciaal zou zijn, maar als je er dan eenmaal staat. Zooo bijzonder

🤍Just the two of us, de wind, de zee en het strand🤍

We hebben onze vows uitgesproken en de wedding- officiant heeft gesproken over de Hawaause traditie en de liefde.

Heb ik staan huilen ? Ja 😅

We kregen 2 zakjes met zand, en moesten dit samen in een groot zakje doen. We zijn nu samen 1. We krijgen nooit meer elke korrel uit het grote zakje, dit staat symbool voor onze levens,

We zullen nooit meer hetzelfde leven hebben als voordat we samen waren. Niet elke korrel komt uit het grote zakje en als je de kleine zakjes weer vult zullen nooit dezelfde korrels in het zelfde zakje terug

gaan. Dit klonk in het Hawaiiaans iets beter en helemaal in de setting maar ik vind het idee erachter heel mooi.

( een organza zakje zand is trouwens niet handig hoor alles zit onder hahaha maar deert niet, is ons trouw-zand 🏝️ )

Nu tijd voor het officiele gedeelte !! We beloven elkaar eeuwige trouw,  ik breek mn tong nog even lekker over al het Engels 😂 Wat Hawaiiaanse woorden, hier is echter geen touw aan vast te knopen maar het klinkt zooo mooi en gezell. Er worden prayers over ons uitgesproken, joe joe. Dan krijgen we een ketting om en mogen elkaar zoenen ! We zijn -weer- getrouwd !!

WE DID IT AGAIN !! 🤍🤍🤍

Na het tekenen van de trouwakte is het tijd voor nog meer foto’s. “Do you mind ?” Nee girl Túúrlijk  niet !! Haha LOVE IT kom maar door met die foto’s 📸

Als de fotoshoot erop zit is het tijd om te proosten met een bubbeltje. Dit mag niet op het strand dus we lopen naar een picknickbankje in de schaduw en ploppen daar onze flesje 🍾

Cheers to many, many more !! 🥂

Hebben we ons op de parkeerplaats om staan kleden omdat onze trouwoutfit bloedheet was ? ZEKER WETEN. #glamlife

1. Willem:
    26 mei 2023
    PRACHTIG!!! Ik hou ervan (en van jullie!!!xx)
  2. Toos:
    26 mei 2023
    Super, wat heel leuk allemaal! Stuur je nog een foto naar Niki van je hoofdkunstwerk? Dikke 😘 voor jullie, blijf genieten!
  3. Marlies:
    26 mei 2023
    ❤️❤️ geniet zo van je verhalen ❤️❤️
  4. Bert immers:
    26 mei 2023
    Hartelijk gefeliciteerd samen met 10 jaar getrouwd en hertrouwd zijn, heel veel liefde en geluk voor jullie samen nu en voor de komende jaren. Geniet van iedere minuut, vier het leven, maak van alles een feestje en blijf altijd van elkaar houden! kus van uit Rotterdam.
  5. Suzanne:
    26 mei 2023
    Gefeliciteerd 🥂 again schatjes.
    Zo super dat jullie deze traditie doorzetten, kan niet anders dan ervan houden 💖
    Geniet van jullie verdere reis 😘
  6. Nel Leeflang:
    26 mei 2023
    Gefeliciteerd wat geweldig om dit na 10 jaar te doen nou geniet er van en nog heel veel jaren zo samen 😘❤️
  7. Samantha:
    26 mei 2023
    Ik vind het een mooie gedachten van de zakjes zand😇Wees zuinig op ieder korreltje zand, en ga zo door lieverds🥰
  8. Evelien Tolenaars:
    26 mei 2023
    Alsnog gefeliciteerd wat hebben jullie weer genoten. De verhalen fantastisch nog vele jaren en geluk lieffies 💖💖
  9. Samantha:
    26 mei 2023
    Ik vind het een mooie gedachten van de zakjes zand😇Wees zuinig op ieder korreltje zand, en ga zo door lieverds😘
  10. Danielle:
    26 mei 2023
    Maat wat een zwijmel verhaal!!! Heerlijk!!😍😍 en je vertelt het zo leuk, ik zie het allemaal meteen voor me haha
  11. Caresse:
    28 mei 2023