My oh my Hawaii

23 mei 2023 - Honolulu, Hawaii, Verenigde Staten

π‘‚π‘šπ‘Ž

πΎπ‘œπ‘›π‘–π‘›π‘”π‘–π‘› π‘£π‘Žπ‘› 𝑑𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑠𝑑𝑗𝑒𝑠 𝑒𝑛 β„Žπ‘’π‘‘ 𝑙𝑒𝑣𝑒𝑛 π‘£π‘–π‘’π‘Ÿπ‘’π‘›

𝑍𝑒 β„Žπ‘Žπ‘‘ 𝑒𝑒𝑛 π‘˜π‘’π‘ π‘ π‘’π‘›π‘ π‘™π‘œπ‘œπ‘ π‘£π‘Žπ‘› 𝐽𝑒𝑙𝑒𝑠 π·π‘’π‘’π‘™π‘‘π‘’π‘Ÿ π‘šπ‘’π‘‘ π‘‘π‘Žπ‘Žπ‘Ÿπ‘œπ‘ 𝑑𝑒 π‘‘π‘’π‘˜π‘ π‘‘,Β β€œπ΄π‘™π‘  π‘–π‘˜ π‘šπ‘–π‘—π‘› π‘œπ‘”π‘’π‘› π‘‘π‘œπ‘’π‘‘π‘œπ‘’ 𝑏𝑒𝑛 π‘–π‘˜ 𝑖𝑛 π»π‘œπ‘›π‘œπ‘™π‘œπ‘’π‘™π‘œπ‘’β€

π‘‚π‘šπ‘Ž π‘–π‘˜ 𝑏𝑒𝑛 π‘’π‘ŸΒ ! 𝐸𝑛 π‘–π‘˜ π‘”π‘Ž β„Žπ‘’π‘’π‘™ β„Žπ‘Žπ‘Ÿπ‘‘ β„Žπ‘’π‘‘ 𝑙𝑒𝑣𝑒𝑛 π‘£π‘–π‘’π‘Ÿπ‘’π‘›β€οΈ

De stewardess zei het al na de landing; β€œWelcome to paradise” And mennn was she right !! WE ZIJN ER !! Dat het niet vanzelf ging heb je al kunnen lezen en toen we er eenmaal waren was de ontlading ENORM !Β

Met een noodgang gaan we GENIETON van dit paradijs 🌴 Gauw inchecken ( prachtig hotel met oceanview ) omkledenΒ πŸ‘™Β en LET’S GOOOO ! We begonnen, uiteraard, met pokΓ©bowls. Echter ik was zo overwhelmed van alle nieuwe indrukken dat ik nog steeds niet weet wat ik er allemaal in heb laten doen maar het was HEERLIJK !Β

Ik weet gewoon niet waar ik moet kijken, Wat is het hier PRACHTIG ! En volop surfersΒ πŸ„πŸΌβ€β™€οΈΒ Zo leuk om naar te kijken. Zijn zelf ook even lekker wezen zwemmen. Loveeee thisΒ πŸ’¦

Daarna was het tijd voor cocktails bij het zwembad 🍹 Ik kreeg een tas mee met cocktailglazen ? β€œLeuk voor thuis” Ik heb zo dom staan kijken. Had ik nou al gezegd dat ik overwhelmed was ? ( hoe kan hij nou weten dat ik glazen spaar ?! )

Enfin, we zijn koud net 2 uur op Hawaii,Β

We hebben al in de Pacific gezwommen, pokébowls op, ik heb al bloemen 🌸 in mn haar én Markie heeft al gekeken hoe duur de tickets volgend jaar zijn voor als we weer terug willen gaan.

We gaan met een noodgang en besluiten toch maar even een uurtje te slapen 😴

Opgefrist en wel duiken we het hotel restaurant in, incluis oceanview en leuk meisje mét yukelele die de hele avond liedjes speelt. Heerlijk gegeten en genieten met volle teugen dit ❀️

Smorgens vroeg de gordijnen meteen open en WOW de surfers liggen alweer in het waterΒ πŸ„πŸΌβ€β™€οΈΒ We gaan vandaag zelf met de auto rondtouren dus we gaan vroeg ontbijten en op pad.Β

Met de Mustang ( jullie mogen raden wie de auto uitgezocht heeftΒ πŸ˜…) zijn we langs allerlei strandjes gereden. Ook langs het strandje waar wij gaan trouwen 🀍Onderweg zoveel mooie uitzichten gezien, ik weet wederom weer niet waar ik moet kijken. Alles is even mooi en ik heb in mn leven niet zoveel kleuren groen gezienΒ πŸ’š

Gestopt bij een foodtruck om lekker te lunchen. Ooooohhh dit is echt het #islandlifeΒ

Waar we in NOLA echt moesten zoeken staan er hier honderdmiljoen langs de weg ( overigens niet allemaal in even goede staat hoor )Β

We touren lekker rond, stappen het en der uit om nog beter te kunnen genieten van het uitzicht en Markie neemt nog een duik bij Sharks CoveΒ πŸŠπŸ»β€β™‚οΈ

We doen maar wat maar het is HEERLIJK, het gaat ongeveer zo:

β€œWaarom staan al die mensen daar ? Is er wat te zien ? Ik weer niet ik zie niets. Maar dat is toch gek wat filmen ze dan ? Even zachter rijden dan kijk ik. Oh ! Het zijn schildpadden 🐒!! Oh kijk hier staan ook bordjes. Oke kom we stoppen” Auto geparkeerd langs de weg en zo geschiedde:Β

Zeeschildpadden hebben hun eieren op het strand gelegd en waren weer op weg naar zee. Maar niet voordat Markie daar een filmpje van gemaakt heeft. Wat omtzettend gaaf om dit allemaal β€œin het echt” te zien !Β

Na een hele dag touren en een halve fles zonnecreme komen we moe maar voldaan weer terug in ons hotel. Het is weer tijd voor cocktails !! En ben er nu achter dat je bepaalde glazen meekrijgt (β€œβ€) als souvenir. Maar ik zag meerdere mensen dom kijken dus het lag niet aan mij en mn jetlagΒ πŸ˜…Raken niet uitgepraat over hoe geweldig alles is, Γ©n julllie ontwaken nu dus alle foto’s worden gedeeld en gepost.Β

LETS CALL IT A DAY !Β

1. Bert:
    Geweldig, Veel plezier Samen en Vooral genieten!! Proost
  2. Toos:
    23 mei 2023
    Geweldig om dit te lezen, genieten hoor skatties maar dat komt vanzelf op zo’n mooi eiland πŸ’ž oma kijkt vast tevreden toe vanaf haar wolkje 🫢
  3. Willem:
    23 mei 2023
    Ik zie het helemaal voor me (denk ik, maar ik kan het bijna niet bevatten) geweldig om te lezen en nog mooier om het te beleven! Hoop voor jullie dat dit idd niet β€œonce in a lifetime” is. Blijf genieten!!!!!❀️
  4. Shirley:
    ❀️❀️❀️❀️❀️
  5. Caresse:
    24 mei 2023
    Enjoy Hawaii 🌺
  6. Danielle:
    26 mei 2023
    Leuk maat!! 😍😍 wederom zie ik alles meteen voor me hahaha die tas met cocktailglazen 🀣🀣 geweldig!!