Je ken niet altijd zes gooien 🎲

21 mei 2023 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Als je dacht dat een half uurtje vertraging op de heenweg al een situatie was, think again 💭

Dag van vertrek, Ik stond om 5:45 al lekker onder de douche toen Markie bericht kreeg via de American Airlines app dat onze vlucht maar Dallas gecanceld was. Niet een beetje vertraging, nee keihard GECANCELD 🤚🏻 Vanuit Dallas moesten we naar Honolulu en die aansluiting gingen we dus never nooit halen. Ze hadden wel een vervangende vlucht voor ons, op DINSDAG 23 MEI !! De dag dat we op het strand gaan trouwen ja .. Dikke stress. Maar iom reisbureau in NL toch maar in de taxi naar het vliegveld gestapt 🤞🏻

( ondertussen namen zij contact op met de touroperator )

Wij naar de balie, om te kijken wat er nou precies aan de hand was. Wegens noodweer in Dallas is het vliegtuig daar de avond ervoor niet naar New Orleans gekomen en dus, logischerwijs, stond die niet klaar op de startbaan. De dame achter de balie had wel een vervangende vlucht (..) En hoewel ik dit al wist, toen ze zei dat dat op 23-5 was heb ik zooo hard gehuild 💔

< om de shitshow compleet te maken, als je vlucht wegens noodweer gecanceld wordt krijg je geen geld terug, want overmacht. Joe joe ✌🏻 >

De dame achter de balie is druk in de weer met andere maatschappijen om te kijken wat er mogelijk is en komt met een vlucht een dag later via Delta.

Andere maatschappij dus en andere rij, we besluiten om de rij uit te gaan en dit aanbod te overleggen met NL ( daar zijn ze ondertussen ook keihard aan het zoeken naar een oplossing )

Ik ben intussen zo verdrietig dat ik naar huis wil. Ik kan alleen maar huilen en zit met alle koffers in een hoekje van het vliegveld terwijl Markie met man en macht probeert dit te fixen.

< midden in deze mental breakdown stuurt Too foto’s van de meiden 😻😻 “Alles gaat goed met Donna en Snoes hoor !” nou toen wilde ik hélemaal naar huis 😢

Na 2 uur stress, traantjes en heel veel telefoontjes van Markie begint er een plan te komen waar we wel oren naar hebben.

Een plan wat ons geen duizenden euro’s kost en waarbij we zondags met United naar Honolulu kunnen 👏🏻

Ik heb het hotel gebeld in NOLA of we terug mochten komen. Heb ik weer gehuild toen ze mega lief en behulpzaam waren ? ZEKER WETEN !! En na 2,5 uur gingen we weer van het vliegveld af 🚕

Terug in het hotel de koffers afgegeven en gaan chillen bij het zwembad. We zijn hier nog een paar uurtjes extra dus we maken er maar het beste van, #zelfdeslingersophangen

We hebben het er lekker van genomen en zijn smiddags uitgebreid gaan lunchen, nog even lekker onderdompelen in de Jazz 🎷🎺 We zijn er nu toch ( nog )

In de namiddag weer naar het vliegveld, een stuk drukker in ene zeg !! Zaterdag middag en er was maar 1 dame bagage aan het inchecken achter de balie. ( deze dame kan qua snelheid overigens ook heel goed bij de Hema of Kruidvat op Zuidplein werken, if you know you know 🐌) Dus weer stress want jezus wat duurt dit lang .. En deze vlucht naar LAX willen, mogen en KUNNEN we echt niet missen. Uiteindelijk all good en ruim op tijd bij de gate 😅

Eindstand super relaxete vlucht gehad, ik zat op de rij bij de crew dus ik had weer alle ruimte 🙃 Voor een paar uurtjes een hotelletje gepakt en proberen te slapen. We zijn weer door een tijdzone heen en zijn gewoon helemaal kapot van deze dag. Na een meeeeega kort nachtje en op van de zenuwen extra vroeg naar LAX gegaan. En, omdat we het verdiend hebben ?, de shuttle kwam meteen aan, de koffers konden we zo afdroppen en fluitend 😙 door de douane heen. And then .. Finally !! BOARDEN !!

Ik type dit terwijl ik in het vliegtuig zit, 10 rijen bij Markie vandaan ( we konden natuurlijk zo kort dag niet meer naast mekaar maar al moest ik cargo, deert niet !!) De captain roept net om dat de daling wordt ingezet en dan, eindelijk,

WE MADE IT !! 🏝️

🍸Dikke vette cocktails aan het strand aub 🍸

We lazen vanmorgen ( vanacht ? welke dag is het eigenlijk ?) dat het gister overigens op Dallas 1 groot drama was qua drukte en chaos. Rijen totaan buiten het vliegveld. Zag screenshots voorbij komen van iemand waarvan zn gate 10x in een uur veranderd werd. Allicht was ons dagje bij het zwembad en de brunch zo gek nog niet ..

Shout out 📣 naar 1. Markie ! Deze man verdient een medaille 🥇 Een stress situatie handelen is 1, Nikki ook nog in het gareel houden is andere koek 🍪 2. Travel trend voor het meedenken, schakelen en fixen !! Jacqueline je bent de beste !! ( om deze reden alleen al zoooo fijn om met een tour operator te reizen zo’n back up en noodnummer was echt MEGA ) 3. mn eyeliner die er savonds na alle huilbuien gewoon nog opzat ( te koop bij Douglas 😉

1. Melissa:
    22 mei 2023
    Achh moppert zie je al zitten op dat vliegveld. Maarrrr nu lekker genieten
  2. Samantha:
    22 mei 2023
    Blij dat jullie goed aangekomen zijn op Hawaii🏝️Rust lekker uit voor de bruiloft😎🧉☀️
  3. Janni Snoeij hart:
    22 mei 2023
    Wat een verhaal🥰nu weer genieten
  4. Bert immers:
    22 mei 2023
    Mark is geweldig, alles regelen koelbloedig en Nikki in toom houden.
    Als je weer in het land bent drinken we een extra biertje!
    Nikki je ziet alles komt goed en alvast een prachtige bruiloft gewenst samen! wel foto's sturen!!!
  5. Ronald Witkam:
    23 mei 2023
    Ik had deze blog ff gemist…wat een stress en ellende zus🙀 Maar gelukkig is daar Markie dan! Wat een held en niet voor niks jou man😁
    ❤️❤️