Houston we have a problem !!

17 mei 2023 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Toen de wekker ging zag ik het meteen .. Een berichtje van United Airlines, een half uur vertaging. Ik was meteen klaarwakker 🤪 Dit betekende dat we nu nog maar 1,5 de tijd hadden voor onze overstap in Houston. ( incl koffers inchecken en de douane )

Er is natuurlijk niet echt veel wat je eraan kunt doen dus hebben maar besloten ons niet al te druk te maken 😶

Tom heeft ons naar Schiphol gebracht ( dankjewel !!) en daar aangekomen kon het wachten beginnen. Koffers en douaane zo gepiept gelukkig dus met drankje naar alle vliegtuigen gekeken die geladen werden en van -en naar de taxibaan gingen. Een beetje slow tv ✈️ Voor de kenners ik HOU van vliegtuigen dus ik vermaakte me best. Al is 3 uur slow tv wel erg saai en heb ik wel even een powenappie gedaan hoor.

Ik kreeg weer een berichtje .. Nog een kwartier vertraging. DIT IS NIET DE BEDOELING ! Maar, wederom, je kunt er niets aan doen dus gewoon instappen en “We zien het wel, we kunnen ze altijd nog sue-en”

Toen we eenmaal aan boord waren bleek dat het vliegtuig niet helemaal vol zat 🙌🏻 Ik bleef heerlijk aan het raam zitten en Markie nam de hele middenrij voor zn rekening, DIT IS ZO RELAXED !! Na heel veel mini slaapjes en films kijken ( oa Moana om alvast/ nog meer in de stemming te komen 🏝️) Kwamen we uiteindelijk toch “maar” een half uurtje te laat.

Als een idioot over dat vliegveld gesjeest ( zie je ons al gaan, Markie met zn lange stelten en dan ik er met m’n korte pootjes achteraan 🐥) Koffers kwamen binnen no time “DAAR IS ZE !! DAAR IS ZE !!” ( maar ik kan hier gewoon gillen want de Amerikanen gillen sowieso harder dan ik 📣 ) En, hup, door naar de douane. En wat moet je nou vooral NIET zeggen als je vanuit AMS 🌿 langs de douanier gaat ? “How are you today?” “Fine, i’m a little bit nervous” en toen heeeeel snel “because of the delay we only have one hour left” Gelukkig moest hij lachen en mochten we snel door, maar OH MY dit had anders af kunnen lopen 🚽💩💊

Koffers weer inleveren en daarna handbage droppen, daar heeft Markie nog even moeten wachten tot zijn bak ( met daarin 1 schoen, laptop, e reader en telefoon ) door de 100% controle was. Sta je dan met je peen en uien …. op 1 schoen, ZOOO geen tijd voor

But.. 🥁 Ladies and gentlemen !! We did it !! Met een harstlag van heb ik jou daar kwamen we aan bij de gate en zijn we zonder problemen in een uurtje naar NOLA gevlogen.

En nu zijn we dus hier .. Toen we aankwamen was het hier zeven uur savonds en dertig graden -NL tijd twee uur snachts 🌚- Even opgefrist ( teennagels gelakt 💅🏻 hahah want: slippers !) en Hoppa ! Op naar Bourbon street, dat is letterlijk om de hoek bij ons hotel. Heel erg overwhelming allemaal 🎭 Volop muziek, drank,bruis, gekkigheid en wij die daar tussen liepen met onze jetlaghoofden 🫨

We zijn in een rustiger straatje even wat gaan eten, ja jongens de eerste Jambalaya en Seafooddish zit erin 😋 Maar de koek was op joh, we hebben nog even door de straatjes gestruind maar toen lekker naar ons hotel, douchen en naar bed 🥱

Nu is het hier 8:00 smorgens en gaan we dus, na een kort nachtje, aan een verse dag beginnen. Ontbijten bij Cafe Beignet en dan de stad ontdekken, IK KAN NIET WACHTEN 🚌🦞🎺

1. Samantha:
    18 mei 2023
    Nu kan het grote genieten beginnen😊Veel plezier lieverds!☀️
  2. Bert immers:
    18 mei 2023
    heel veel plezier en geniet van iedere minuut!
  3. Natalie:
    18 mei 2023
    Heel veel plezier!!! Ik ga jullie avonturen met veel plezier lezen! ❤️😘
  4. Caresse:
    Enjoyyyy xxxxx
  5. Suzanne:
    18 mei 2023
    Zo heerlijk om weer mee te lezen!
    Alsof we er toch een beetje bij zijn.
    Gelukkig dat jullie het gehaald hebben, nu kan het genieten beginnen.
    Enjoy!!